Trans Nationalpark - Etappe 3

panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Asfalt, štěrk, suť

informace: Akutmeldung/Information

popis: Důležité: část trasy mezi Innerrosenau až do Egglalm je TLAČNÁ TRASA, zde by kolo mělo být tlačeno a ujistěte se, že jsou zavřené brány pastvin!!!

Vezměte prosím na vědomí, že národní park Trans je označen pouze jedním směrem: ze Steyru do Johnsbachu.

Velmi malebná a fyzicky náročná trasa, protože se jedná o jednu z nejdelších etap Trans National Parku.
Výhledy na pohoří Tote Gebirge a velké a malé Pyrgy však tuto námahu vynahradí. Cyklisté a elektrokola mohou "natankovat" během odpočinkové přestávky na jedné z rustikálních horských chat národního parku na průsmyku Hengstpass.

V centru Windischgarstenu odbočte vlevo kolem kašny na trhu a poté vpravo k hotelu Dilly. Kousek před hotelem, u stanice půjčovny elektrokol, odbočte vlevo a pak vpravo do ulice Rosenauerweg. Přes čtvrť Edlbach Dörfl dojedete ke golfovému hřišti a koupacímu jezeru v Edlbachu. Zde odbočte ostře vlevo a na kole projeďte kolem hotelu Huttersberg až do Mitterwengu. Na křižovatce pod občerstvovací stanicí Singerskogel vede nyní trasa vlevo z kopce po silnici Garstnertaler Höhenrunde (MTB1) a poté do kopce po lesní cestě směrem na Schwarzkogel. Projedete kolem Dambach Ursprung a zamíříte do Innerrosenau, kde můžete navštívit biatlonovou a běžkařskou arénu. Trasa se pak stáčí ostře doprava do kopce směrem na Egglalm. Tohle je SCHIEBESTRECKE!!! Prosím, vždy zavírejte brány pastvin!
Pro občerstvení mezi nimi doporučujeme zastávku na jedné z horských chat na průsmyku Hengstpass (Egglalm, Karlhütte a Puglalm). Za Egglalmem vede stezka k polní cestě na Hengstpass (odbočte doprava). Kolem Sagwirtu a vesnice Unterlaussa tato etapa nakonec končí v St. Gallenu.

další informace:
  • vícedenní túra
  • možnost ubytování
  • Přírodní zážitek
  • možnost zajistit stravu

detaily Mountainbike - horké kolo
  • jízdní technika, technika jízdy: střední