Nussenseerunde (Ruine Wildenstein - Nussensee)

• domácí zvířata povolena

Kondice: střední
panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Asfalt, štěrk, suť

Délka: 15,5 km / Doba chůze: 4 h 45 min. Z výchozího bodu projdeme pěší zónou Pfarrgasse na nově navrženou třídu Esplanade. Nyní stoupáme podél řeky Traun k přírodní památce Kaltenbachteich po novém silničním mostě (bývalý most místní dráhy). Před dřevěnou kapličkou (Rindenkapelle) u rybníka se dáme doprava a projdeme Kaltenbachau k lanovce Katrin. Vystoupáme několik metrů po sjezdovce, opustíme ji vlevo těsně nad vysokou budovou a širokým obloukem se vrátíme na sjezdovku. Nyní po ní stoupáme do kopce až k lesní cestě u zříceniny Wildenstein.
Zřícenina Wildenstein. Po návštěvě bývalého sídla císařského správce jdeme chvíli po lesní cestě vpravo lesem a rozsáhlými loukami (na rozcestích vždy věnujte pozornost směrovkám), než cesta vystoupá lesem k jezeru Nussensee. Po krátkém sestupu se okružní cesta kolem jezera před statkem prudce odkloní doleva. Pokud se budete držet rovně, můžete si túru zkrátit asi o půl hodiny, ale přijdete o atmosféru idylicky položeného horského jezera. Jakmile jezero obejdeme, pokračujeme po štěrkové cestě, která doprovází vytékající potok.
Jakmile dojdeme k prvním domům, projdeme osadou mírně z kopce k hlavní silnici (autobusové zastávce). Odtud půjdeme podél Ischlu do Pfandlu (autobusová zastávka), na semaforech změníme stranu silnice, přejdeme Ischl po mostě přes hlavní silnici a po nábřežní cestě po pravé straně řeky dojdeme do centra Bad Ischlu.
  • Vhodné pro skupiny
  • Vhodné pro školní třídy
  • Domácí zvířata povolena

Nussenseerunde (Ruine Wildenstein - Nussensee)