Urhamer Runde leicht

Kondice: těžký, -á,-é
panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Asfalt, Cesta / stezka, Ostatní

Prohlídka lesa Hausruckwald s krásným výhledem na okolní kopce. Od Hausruckhofu se vydejte směrem na severovýchod, rovně přes lesík a kolem domů. U billboardu Ampflwanger Feld přejděte silnici B143 a jeďte směrem ke sportovnímu hřišti (pozor, cesta je za velkého deště poměrně blátivá a hluboká). U sportovního hřiště se dejte vpravo po cestě v obecním lese, která je také součástí Tannenschlagweg. V Sommergattenfeldu pojedete po okraji lesa a budete mít nádherný výhled na Wassenbach. Když stezka Tannenschlagweg vede zpět do lesa severozápadním směrem, držte se vpravo od ní a po krátké době opět přejeďte silnici B143(pozor, pro motoristy je špatně vidět, pozorně poslouchejte a/nebo sjeďte trochu dolů ze silnice, abyste byli lépe vidět).
Nyní pojedete obloukem lesem do Sommerholzu s krásnými úseky pro klus, poklus nebo klus. V Sommerholzu projeďte kolem domu vpravo a zahrady vlevo a hned poté odbočte opět vlevo do lesa (před koupalištěm).
Pokračujte obloukem směrem na severovýchod v lese, mírně do kopce a pak opět z kopce, až dojedete na okraj obce Wassenbach.
Když vyjdete z lesa, věnujte čas pohledu na louky a lesy, než odbočíte vlevo do ostré zatáčky. Tam se nachází malá chata, kterou v létě provozuje pastýř, a cesta mírně stoupá. V období pastvy jezděte pomalu kolem ovcí, abyste je neplašili.
Stoupání dutou cestou, lesem k Ochsenzungen, pak pokračujte směrem na Sünden, vlevo Wolfsegger Feld, vpravo Eckleiten. Až do Schablu jste nyní na stometrové turistické stezce Ampflwanger Rundweg, stále v krásném lese s dobrými cestami pro každou chůzi.
U Schablu se stezka vydává z kopce jihozápadním směrem k Schachenu. Projděte touto malou osadou a hned poté odbočte vpravo na šotolinovou cestu - skvělou tölt trasu - směřující na sever. Na jejím konci minete několik domů a dostanete se na lesní cestu za sběrným střediskem odpadů. Brzy opět uvidíte Hausruckhof a na krátký úsek cesty u hřiště se vrátíte pouze k farmě.

další informace:
  • okružní cesta
  • možnost ubytování

detaily jezdění na koni
  • terén: těžký, -á,-é
  • zběhlost: těžký, -á,-é
  • možnost ustájení koní
  • ubytovna pro jezdce koňmo, jezdecký dvůr
  • místo pro úvaz zvířat, ohrada
  • Vhodné pro skupiny
  • Vhodné pro děti (8 - 14 roky / roků)
  • Vhodné pro mladistvé

telefon +43 7675 2421
E-Mail info@reitzentrumhausruckhof.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku