Wanderung Neue Welt

• domácí zvířata povolena
  • vhodné pro rodiny
  • vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • okružní cesta

Kondice: lehký, -á, é
panoráma: jednotlivé výhledy

Asfalt, štěrk, suť

Výchozím bodem turistické stezky k "NEUE WELT" (č. 114) je centrum Neukirchenu an der Vöckla, z centra města vede turistická stezka severním směrem k Wimmu a na okraji města se u "Rutschen-Labyring" odbočuje vlevo k Hubertuskapelle.

Odtud vede přes rozsáhlý a stinný "Litzingerforst" směrem k "NEUE WELT".

Z ohleduplnosti k myslivcům by se po této turistické stezce nemělo chodit před 7.00 a po 19.00 hodině!

Z centra obce vede turistická stezka na sever až na konec obce. U klouzačkového labyrintu, stanice na Neukirchenské herní stezce, se stezka větví doleva směrem na Lippenholz. Podél Lippenholzu až ke kapli Hubertus je řada slunečných nebo stinných laviček.

U kaple Hubertus směřuje stezka na jih k silnici do Pollhammeredtu.

O dobrých sto metrů dál, na začátku lesa Litzingerforst, se po pravé straně poněkud skrývá takzvané "Rote Lacke".

O několik metrů dále vede cesta vpravo, nejprve po lesní cestě, poté v úsecích po turistických stezkách k další lesní cestě, která nakonec vede ke spojovací silnici Zuckau - Pollhammeredt.

Tuto silnici přejděte a pokračujte po ní směrem na NEUE WELT.

NEUE WELT s několika obytnými budovami je zcela zasazen do lesní oblasti Litzingerforst a představuje jakýsi lesní ostrov. Než se dostanete na louku, vede turistická stezka mírně do kopce vpravo a pak opět mírně z kopce ke spojovací silnici Zuckau - Pollhammeredt. Turistická stezka nyní pokračuje východním směrem a je dobře značená.

Před opuštěním zalesněné oblasti vede stezka po několika kilometrech na sever k chatě "Wirt in der Spöck".

Od "Wirt in der Spöck" směřuje pěší trasa opět na jih, mírně do kopce k Lippenholzu, přes který se dostanete zpět do centra města.

Turistické sdružení Hausruckwald děkuje Seppovi Einzenbergerovi za zpracování údajů o trase.

• Vhodné pro skupiny
  • Vhodné pro školní třídy
  • Vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • Domácí zvířata povolena
  • Vhodné pro seniory
  • Vhodné pro jednotlivce
  • Vhodné s přáteli
  • Vhodné ve dvou
  • Vhodné s dítětem
  • časná zima

Objekt nemá bezbariérový přístup pro invalidní vozíky. Objekt nesplňuje zákonem stanovenou normu ÖNORM.