© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Cesta kolem jezera

Kondice: velmi lehký, -á, -é
panoráma: skvělé panorama

Asfalt, štěrk, suť, Turistická cesta

Procházka ke koupacímu jezeru Klaffer. Smyčka je průchozí i s kočárkem! V obou směrech je značena žlutými značkami! 0 km Výchozí bod je v centru Klafferu (parkoviště před obecním úřadem). Odbočte vlevo do ulice Wenibergstraße. Po cca 250 m odbočte vlevo. Krátce poté odbočte doprava do lesa a dojdete k lesní cestě, kde se nachází ...

1 km ... Přístup ke koupacímu jezeru a kempu. Zde se stezka rozdvojuje na delší a kratší variantu trasy * Pro cestu zpět odbočte na stezku Mühltalweg. Jděte podél řeky Große Mühl po jižním svahu Klafferu, nejprve po lesní cestě, která se pak změní v luční cestu. Odbočte vpravo do ulice Michlbergstraße, která vás zavede do kopce zpět do centra obce, a tím i k vašemu ...

2,5 km ... Výchozí bod: v obci Michlbichlweg se nacházejí dvě silnice, které vedou do obce Michlbichlweg.

*Propojení stezky u jezera se stezkou pro rybáře a rostliny:
1,5 hod. | 5,3 km.
Přístup ke koupacímu jezeru a kempu 1 km. Neodbočujte ke koupacímu jezeru, ale jděte kousek doprava. Poté odbočte vlevo na cestu Seerosenweg. Krásná polní cesta vás přivede k jezeru Urlsee, které je obklopeno naučnou stezkou. Vrcholem naučné stezky je procházka kaprem.
Na zpáteční cestě jděte opět po Seerosenweg (stezce leknínů), u vchodu do koupacího jezera odbočte vlevo na Mühltalweg (stezku Mlýnským údolím). Jděte podél řeky Große Mühl po jižním svahu Klafferu, nejprve po lesní cestě, která se pak změní v luční cestu. Odbočte vpravo do ulice Michlbergstraße, která vás zavede do kopce zpět do centra obce, a tím i k vašemu ...

5,3 km ... výchozí bod: v obci Michlberge se nachází lesní hřiště, které se nachází v blízkosti obce Michlberge.

Zde si vyžádejte turistickou mapu regionu za 3,00 EUR!
výchozí bod: Centrum obce Klaffer am Hochficht, parkovací místa před obecním úřadem.
cílový bod: Centrum obce Klaffer am Hochficht, parkovací místa před obecním úřadem.

další informace:

E-Mail info@boehmerwald.at
web www.boehmerwald.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram náš videokanál na Youtube