© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Rennradtour Königsetappe nach Krumau

Kondice: těžký, -á,-é
panoráma: výlet snů

Asfalt

Podél Vltavy do Krumlova v České republice, který je na seznamu světového dědictví UNESCO.
0 km Tato trasa začíná v Aigen-Schläglu . Vyjděte z náměstí severozápadním směrem.
směrem k obci, poté ihned odbočte doprava do ulice Höhenstraße, která vás zavede do kopce do Grünwaldu.
5 km Grünwald. Jakmile se dostanete na úroveň na konci lesa, odbočte doprava, cesta vás dovede do Oberhaagu. Odbočte doleva z kopce a projeďte rakousko-českou hranici. Přibližně 1,5 km za hranicí odbočte na velké křižovatce doprava. Nyní vaše trasa vede téměř po rovině podél Vltavské přehrady až k...
21 km Frýdavy (Friedau). Pokračujte po silnici podél přehrady až k hrázi.
Vaše trasa pokračuje rovně podél Vltavy až za
38 km Vyšší Brod (Hohenfurth). Zůstaňte na hlavní silnici, vaše trasa pokračuje
pokračuje v údolí Vltavy. Po cca 6 km odbočte vlevo a pokračujte podél Vltavy až po ul.
48 km Rožmberk nad Vltavou (Rosenberg). Zůstaňte na hlavní silnici a sledujte Vltavu
pokračujte podél Vltavy. Silnice vás povede přes menší obce do
71 km Český Krumlov (Krumlov). Zůstaňte na hlavní silnici, držte se vlevo a poté odbočte doleva na hlavní silnici č. 39. Odtud je to opět do kopce. Přes obce Kájov, Kladenské a Mokrá dojedete do
93 km do Černé v Pošumaví (Schwarzbach) a tím zpět k Vltavské nádrži. Z obce se vydejte vlevo. Přes Bližnou (Eggetschlag) dojedete do obce
98 km Dolní Vltavice (Dolní Moldava). Přejeďte přívozem na druhou stranu do Kyselova. Pokračujte rovně po silnici a opět překročte česko-rakouskou hranici. Po krátkém prudkém stoupání dojedete do
105 km Oberhaag. Strmým sjezdem se vrátíte zpět do výchozího bodu.
109 km Aigen-Schlägl.

web www.boehmerwald.at
web www.almesberger.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram náš videokanál na Youtube