Závodní cyklistický okruh pres 3 horské prusmyky (RR1)

• kulinářsky zajímavé

Kondice: těžký, -á,-é
panoráma: výlet snů

Asfalt

Tento překrásný cyklistický okruh vede z Windischgarstenu do Spitalu pod Pyhrnem, přes Pyhrnský průsmyk do Liezenu a dále pak do Hallu u Admontu, přes horské sedlo Buchauer Sattel, do St. Gallenu a konečně přes horský průsmyk Hengstpass zpátky do
Tuto nádhernou túru na závodní kolo zahájíte na sportovním hřišti ve Windischgarstenu a pojedete směrem na hlavní silnici „Windischgarsten Mitte“ a dále k podjezdu dálnice. Přímo před ním odbočíte doleva, u firmy DANA se dáte doprava a pojedete po silnici až do centra městečka Spital pod Pyhrnem.

Na křižovatce v centru Spitalu pod Pyhrnem odbočíte doprava a budete stoupat do Pyhrnského průsmyku. Projedete průsmykem a budete pokračovat až do Liezenu ve Štýrsku. Na prvních semaforech v Liezenu odbočíte doprava a pojedete po Admontské ulici. Na jejím konci zabočíte doleva na státní silnici 146 a pojedete kolem Ardningu a Frauenbergu do Hallu! Přejedete rovně kruhový objezd a pokračujete po státní silnici B 117.

Po této silnici se dostanete do horského sedla Buchauer Sattel, odtud dále do St. Gallenu a do Weißenbachu na řece Enns. Těsně před Altenmarktem, hned poté, co jste přejeli po mostě přes řeku Enns, odbočíte doprava na silnici Laussastraße. Tato silnice vás ještě jednou převede přes řeku a přivede do obce Unterlaussa. Nyní pojedete vzhůru do horského průsmyku Hengstpass a poté přes obec Rosenau am Hengstpass nazpět do Windischgarstenu.
výchozí bod: Sportovní hřiště Windischgarsten
cílový bod: Sportovní hřiště Windischgarsten

další informace:
  • kulinářsky zajímavé
  • okružní cesta
  • možnost ubytování
  • možnost zajistit stravu

dosažitelnost / příjezd

Tuto prohlídku začněte na fotbalovém hřišti ve Windischgarstenu (parkování zdarma).

• Vhodné pro skupiny
  • Vhodné s přáteli

Závodní cyklistický okruh pres 3 horské prusmyky (RR1)