Cyklotrasa Kefermarkter č. 917

panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Asfalt

informace: Bitte beachten Sie den Hinweis
Užijte si svět kopců na Kefermarkter Runde. Ideálním výchozím bodem je parkoviště u sportovního hřiště, protože zde jsou i parkovací místa. Dojeďte k mostu Gratzlbrücke a poté odbočte doprava směrem na Neumarkt. Po cca 1,5 km na Lasberger Straße odbočte doprava směrem na Pernau. Zde pojedete asi 3,5 km po silnici do Lestu s mírným stoupáním. Zde se vám naskytne nádherný výhled na Kefermarkt a hrad Weinberg. Až dojedete k silnici B125, dbejte prosím zvýšené opatrnosti při přecházení silnice. Abyste nemuseli jet po hlavní silnici, jeďte rovně po štěrkové cestě a po 50 metrech odbočte opět doleva až k ceduli s předností v jízdě. Zde odbočte doprava na nákladní silnici Marterlweg. Pokračujte po silnici S10, až dojedete na křižovatku, zde odbočte doprava a v dálce uvidíte vlevo Jesusmarterl. Po silnici pokračujte přibližně 2,5 km až k hostinci Gasthof Mader, kde si můžete udělat přestávku. Poté dávejte pozor při přecházení polní cesty 125 rovně směrem na Kefermarkt. Poté pokračujte po silnici L1474 přibližně 4,5 km zpět do Kefermarktu. I zde budete při sjezdu odměněni panoramatickým výhledem na Kefermarkt. Přibližně 400 m před železničním přejezdem odbočte doprava směrem k venkovnímu bazénu. Na rozcestí odbočte doleva a hned zase doprava, abyste se vrátili na parkoviště u sportovního hřiště.