Über den Bilderweg zur Katrinalm

Kondice: střední
panoráma: výlet snů

Turistická cesta

Výlet k horní stanici lanovky Katrin Od údolní stanice vystoupáme několik metrů po sjezdovce, těsně nad vysokou budovou ji opustíme vlevo a širokým obloukem se vrátíme na sjezdovku. Po dalších 50 m ji opustíme vpravo a pokračujeme po lesní cestě.
Kolem vodárny dojdeme k rozcestníku "Katrinalm/Bergstation 2 h" (582 m) u křižovatky cest. Zde opustíme lesní cestu vlevo a asi 30 minut strmě stoupáme lesem k lyžařské sjezdovce s rozcestníkem (800 m). Po ní jdeme několik minut až na lesní cestu (rozcestník). Zde se stoupací cesta rozděluje. Jdeme rovně a po několika metrech opustíme sjezdovku vpravo u lavičky v lese a brzy se vrátíme na sjezdový úsek. Po dosažení další lesní cesty opustíme sjezdovku vlevo. V dalším průběhu stoupání sjezdovku ještě dvakrát překonáme, než vystoupáme posledních 300 výškových metrů po sjezdovce na Katrinalm a dosáhneme horské stanice (47°41'09 "N - 13°34'58 "E - 1415 m).Při sestupu přes Windengraben přejdeme jižní svahy Feuerkogelu po nově vytvořené cestě od horské chaty na Katrinalmu a 15 minut jen mírně klesáme k vyhlídce (rozcestník - 1362 m). Lze sem dojít také od horské chaty přes Feuerkogel. Zbytek sestupu zhruba kopíruje lyžařskou trasu. Často kříží lesní cestu. Z nadmořské výšky 1000 m pokračujte po lesní cestě rovně až na rozcestí (rozcestník - 960 m). Držíme se vpravo a za několik minut se dostaneme na výstupovou cestu ve výšce 895 m n. m., kterou využijeme po zbytek sestupu.