© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Chmelová cyklotrasa

Kondice: střední
panoráma: výlet snů

Asfalt, Ostatní

Krásná cyklotúra vprázdninovém regionu Šumava , ideální pro rodiny s dětmi! 0 km Start je v Neudorfu u bývalého GH Diendorfer. Na kole se vydejte jižním směrem na 360 m vzdálenou křižovatku Unterkagerer a odbočte doprava na Güterweg Hehenberg. Hned poté neodbočujte na odbočku Unterkagerer, ale pokračujte rovně a do kopce krátkým lesním úsekem.
Venkovské kulturní dědictví v památkovém statku Unterkagerer: čtyřboký statek s domovním křídlem ze 17. století, budova stáje z doby kolem roku 1800.
Prohlídková trasa vede z kopce dolů do ...

1,6 km ... Auberg. Zde se na křižovatce odbočí doprava na Auberg Güterweg. Nyní pojedete na kole z kopce kolem chmelnic až do ...

3,8 km ... Údolí řeky Große Mühl. Odbočte vlevo. Cyklostezka pokračuje rovně podél řeky.

6,5 km Na křižovatce nejezděte do Svatého Petra/Aubergu, ale rovně na silnici do sídla Bachmühle, sledujte rozcestník Rohrbach/Arnreit a vždy cyklistický rozcestník č. 809. Na křižovatce se vydejte po silnici.

6,8 km Brzy dojedete k mostu přes řeku Große Mühl. Zde však pokračujte rovně do cesty Güterweg Iglbach. Silnice nyní opouští tok řeky. Nyní jeďte do kopce až k ...

8,0 km ... Iglbach. Na dalším rozcestí odbočte doprava směrem k lomu. Na kopci před sebou uvidíte kostelík svaté Anny ve Steinbruchu. Tento kostel byl postaven v letech 1509-1514. Kolem roku 1700 dostal kostelík nádherný barokní interiér. Dnes se v kostele konají četné koncerty.
Cesta vede do kopce ke kostelu, kde se nacházejí ...

9,6 km ... křižovatka. Zde se pokračuje vlevo, pokud si neuděláte malou odbočku ke kostelu. Od této chvíle pokračujte v jízdě na kole rovně, z velké části z kopce. V dálce již uvidíte věž kostela sv. Projedete kolem chmelnic a vzápětí odbočíte do ...

11,5 km ... Odbočte vlevo na silnici s právem přednosti v jízdě směrem na Haslach. Krátce poté dojedete do obce Halas, kde se nachází ...

12,7 km ... St. Peter am Wimberg. Ke kostelu nejezděte do kopce, ale odbočte vlevo směrem na Arnreit do ulice Aubergstraße. Brzy minete sportovní zařízení a stavební dvůr a po cyklostezce Wimmer Güterweg sjedete do údolí (rybník vpravo). Cyklostezka vede do kopce přes most, vlevo a vpravo uvidíte chmelnice.

14,4 km Na další odbočce neodbočujte na silnice na sídliště Hopfenau a Knoglmühle, ale pokračujte rovně. Také na další křižovatce pokračujte rovně přes hřeben, nikoliv na silnici do statku Grünhäusl.

15,8 km Za odbočkou doprava, nikoliv na silnici na panství Mairhofer, pokračujte z kopce do Hollerbergu. Pak opět do kopce.

16,1 km Za obecním úřadem Auberg odbočte doprava směrem na Hollerberg na stejnojmennou silnici. Pokračujte rovně a až na další silnici Marbach Güterweg odbočte do ...

17.0 km ... Rozcestí (kaplička u cesty, lavička). Zde odbočte vlevo směrem na Maria Rast. Trasa vede prudce z kopce. Ve stoupání se objevují dvě stezky, v nichž se nachází ...

17,8 km ... V údolí před malým mostem odbočte vpravo a jeďte prudce do kopce k farmě a kolem chmelnice. Krátce poté se vydejte po levé větvi stezky a brzy dojedete do ...

19,2 km ... na křižovatku s přednostní silnicí. Zde u autobusové zastávky Kasten pokračujte vlevo.

19,5 km Vyplatí se zajít do školního muzea v Kastenu.
Zažijte ve třech místnostech atmosféru školy z roku 1900!
Nyní pokračujte rovně směrem na Haslach. Na odbočce Unterkagerer se smyčka uzavírá a do obce je to už jen pár metrů, abyste se dostali do ...

21 km ... Výchozí bod Neudorf.

Vyžádejte si naši cyklomapu za 3,00 EUR!
výchozí bod: Neudorf.

dosažitelnost / příjezd

Autem:
z Lince – po B127 na Rohrbach – Haslach
z Pasova – hraniční přechod Breitenberg – Klaffer – Ulrichsberg – Aigen – Haslach
z Čech – hraniční přechod Zadni Zvonkova/Schöneben – Ulrichsberg – Aigen-Schlägl - Haslach

Chmelová cyklotrasa

E-Mail info@boehmerwald.at
web www.boehmerwald.at/

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram náš videokanál na Youtube