© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Stefan Mayerhofer: Auf dem Rennrad durch das Alpenvorland in der Rennradregion Wels.
Ein Rennradfahrer in sportlicher Radbekleidung und mit Helm fährt auf seinem Rennrad durchs flache Alpenvorland bei Wels. Im Hintergrund Berge, das Alpenvorland und ein großes Feld. Im Vordergrund Obstbäume und Gras.

Závodní cyklistický okruh pres 3 horské prusmyky (RR1)

• kulinářsky zajímavé

Kondice: těžký, -á,-é
panoráma: výlet snů

Asfalt

Tento překrásný cyklistický okruh vede z Windischgarstenu do Spitalu pod Pyhrnem, přes Pyhrnský průsmyk do Liezenu a dále pak do Hallu u Admontu, přes horské sedlo Buchauer Sattel, do St. Gallenu a konečně přes horský průsmyk Hengstpass zpátky do
Tuto nádhernou túru na závodní kolo zahájíte na sportovním hřišti ve Windischgarstenu a pojedete směrem na hlavní silnici „Windischgarsten Mitte“ a dále k podjezdu dálnice. Přímo před ním odbočíte doleva, u firmy DANA se dáte doprava a pojedete po silnici až do centra městečka Spital pod Pyhrnem.

Na křižovatce v centru Spitalu pod Pyhrnem odbočíte doprava a budete stoupat do Pyhrnského průsmyku. Projedete průsmykem a budete pokračovat až do Liezenu ve Štýrsku. Na prvních semaforech v Liezenu odbočíte doprava a pojedete po Admontské ulici. Na jejím konci zabočíte doleva na státní silnici 146 a pojedete kolem Ardningu a Frauenbergu do Hallu! Přejedete rovně kruhový objezd a pokračujete po státní silnici B 117.

Po této silnici se dostanete do horského sedla Buchauer Sattel, odtud dále do St. Gallenu a do Weißenbachu na řece Enns. Těsně před Altenmarktem, hned poté, co jste přejeli po mostě přes řeku Enns, odbočíte doprava na silnici Laussastraße. Tato silnice vás ještě jednou převede přes řeku a přivede do obce Unterlaussa. Nyní pojedete vzhůru do horského průsmyku Hengstpass a poté přes obec Rosenau am Hengstpass nazpět do Windischgarstenu.
výchozí bod: Sportovní hřiště Windischgarsten
cílový bod: Sportovní hřiště Windischgarsten

další informace:
  • kulinářsky zajímavé
  • okružní cesta
  • možnost ubytování
  • možnost zajistit stravu

dosažitelnost / příjezd

Tuto prohlídku začněte na fotbalovém hřišti ve Windischgarstenu (parkování zdarma).

• Vhodné pro skupiny
  • Vhodné s přáteli

Závodní cyklistický okruh pres 3 horské prusmyky (RR1)