© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Gravel Bike Tour um den Sarstein

Kondice: střední
panoráma: skvělé panorama

Asfalt, štěrk, suť, Ostatní

Šotolinová cyklotrasa kolem Sarsteinu vás zavede podél potoků romantickými lesy k dramatickým, kýčovitým výhledům na hory a jezera. Projeďte se na šotolinovém kole podél čistých vod přes Dachstein Salzkammergut a Ausseerland.

Voda, která vás na šotolinovém kole neustále doprovází, ať už jako potok, řeka nebo jezero.

Rekreační oblast Dachstein Solná komora a oblast Ausseerland tvoří ideální spojení pro milovníky šotolinových kol v Solné komoře. Lesní a místní cesty vedou částí Vnitřní Solné komory a vždy je doprovází voda, která většinou pochází z dachsteinského ledovce. Na šotolinové cykloturistice kolem Sarsteinu si můžete na svůj osobní šotolinový účet připsat spoustu kilometrů a výškových metrů a užít si nejkrásnější strany spolkových zemí Štýrsko a Horní Rakousko.

O trase: Na kolech po Štýrsku se můžete vydat na výlet do Štýrska, který se bude konat v roce 2019:

Trasa začíná na náměstí v Bad Goisernu u Hallstattského jezera a směřuje na jih. Po přejezdu silnice B 166 dojedete po pěší a cyklistické stezce do Svaté Agáty. Na křižovatce za Landhotelem Agathawirt odbočte vlevo směrem na Halleralm. Minete Schützenheim a brzy odbočíte doprava po "Leislingstraße" podél Zlambachu. Na této lesní cestě již překonáte několik výškových metrů. V Ausseerlandu vás zavede kolem luk, které jsou na jaře v plném květu - narcisy, kam až oko dohlédne. Tuto podívanou si vychutnáte na krátké odbočce ke zřícenině Pflindsberg.
Stezka pokračuje stále podle značení dolů k jezeru Altaussee. Po několika minutách se po pravé straně dostanete k jezeru Altaussee. I zde se hodí krátká přestávka u vody s výhledem na krásnou horskou kulisu Trisselwandu na protější straně jezera.
Šotolinová cyklotrasa kolem Sarsteinu vás však zavede doprava po Altausseer Straße do Bad Aussee. Zde odbočíte vlevo do centra města a na další křižovatce (pošta) se držíte opět vpravo směrem k nádraží Bad Aussee. Projedete geografickým centrem Rakouska. Ten se nachází v lázeňských zahradách Bad Aussee.
Krátce za nádražím Bad Aussee vystoupáte opět o několik výškových metrů na začátek ulice Koppenstraße. Po této silnici pojedete několik kilometrů a pak odbočíte doprava na cyklostezku Koppental. Případně můžete pokračovat po silnici do Obertraunu.
Doporučujeme krátkou odbočku k jezeru Koppenwinklsee s působivou faunou a flórou a krátkou přestávku v hostinci Koppenrast.
Poté pokračujte po silnici k jezírku. V horkých letních dnech vás zchladí koupání v jezeře.
Poté pokračujte po cyklostezce na východním břehu podél Hallstattského jezera. Tato stezka je využívána cyklisty a pěšími turisty - buďte prosím ohleduplní.
Po několika minutách jízdy dojedete k hallstattskému nádraží. Poté vás čeká další vrchol prohlídky. Na visutém mostě překonáte nejhlubší místo Hallstattského jezera ve výšce přibližně 125 metrů. Zde musí být čas na malou fotografii na památku!
Krátce za visutým mostem se cyklostezka odděluje od turistické trasy a pokračuje nad ní k Uferwirt Seeraunzn. Slunná terasa zve k odpočinku a načerpání nových sil. Poté cyklisté a pěší turisté pokračují po stejné stezce. Cesta pokračuje přes obce Obersee a Untersee do Au. Odtud se vydejte po stezce pro pěší a cyklisty podél silnice B 166 k vjezdu do Bad Goisern-Süd a na kole zpět do výchozího bodu na Obere Marktstraße.

Mnoho dalších informací o šotolinové cyklistice najdete zde.

Zažijte 360stupňové panorama Bad Goisernu v přímém přenosu....

Parkování

E-Mail goisern@dachstein-salzkammergut.at
web dachstein.salzkammergut.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram navštiv nás na Pinterest náš videokanál na Youtube Navštivte naši stránku na Wikipedii