Trasa pro mountainbiky Almsee - Hochpfad - Offensee

Kondice: střední
panoráma: skvělé panorama

Cesta / stezka, Úsek, kde se tlačí, štěrk, suť

Trasa pro mountainbiky Almsee - Hochpfad – Offensee – region kolem jezera Traunsee
Příjezd přes Grünau im Almtal po cyklostezce Almtalradweg R 11 až k jezeru Almsee (přicestovat možno také železnicí až do Grünau im Almtal). Od severního břehu jezera Almsee, přesněji řečeno u odbočky Schwarzenbrunn, pokračujete relativně rovinatou stezkou Weißeneggbachforstraße podél idylického potoka až k první zatáčce. Po trochu příkrém terénu pokračujete po výše položené stezce, kolem chaty Weißenegghütte (není v provozu) směrem k chatě Gschirrhütte (ani tato není obhospodařovaná) až k nejvyššímu bodu stezky ve výšce 1029 m n. m. Poté z kopce až k jezeru Offensee. Tento úsek je něco!! Pozor!! Po velmi příkrých štěrkových úsecích a také velmi úzké pěšině doporučujeme kolo vést až k začátku lesní cesty!

Když se dostanete na lesní cestu, pokračujete směrem k jezeru Offensee (u první křižovatky lze pokračovat rovně k hostinci Seeau), doprava podél jezera Offensee až k parkovišti. Tam: buď cesta až do Steinkohl (napojení na stezku pro horská kola Trans Salzkammergut) nebo po cyklostezce Solné komory/Salzkammergut Radweg směrem na jezero Ebensee nebo Bad Ischl. U zastávky Steinkogel lze také využít železnici.
Anebo odbočíte doprava směrem na Fahrnaustube a přes údolí Rindbachtal se dostanete do Ebensee Rindbach. Také zde je opět možnost využít železnici (nádraží Ebensee – příjezd/odjezd).

Informace a cyklistické mapy Vám rádi poskytnout turistická informační centra prázdninového regionu Traunsee, člena Centra pro horská kola v Solné komoře, ale také Turistického svazu Almtal!

Důležité informace:
Prosíme Vás o zvýšenou pozornost a opatrnost, jednak kvůli pěším turistům, jednak s ohledem na jedinečnou chráněnou krajinnou oblast!
výchozí bod: Odbočit doprava před jezerem Almsee odbočkou Schwarzenbrunn na lesní cestu
cílový bod: Jezero Offensee v Ebensee, napojení se na cyklistické trasy pro horská kola 59 a 60 Fahrnaustube / Offenseerunde

další informace:
  • možnost zajistit stravu

detaily Mountainbike - horké kolo
  • jízdní technika, technika jízdy: střední

Vítejte na cyklostezkách mezi prázdninovými regiony jezera Traunsee a údolí Almtal, které lze používat!

Žádáme cyklisty, aby jezdili výhradně po oficiálních, vyznačených trasách a dodržovali smluvně stanovenou dobu užívání! Dvě hodiny po východu slunce a hodinu před západem slunce odpovídá přibližně následujícímu časovému rozpětí (letní čas):
Od 15. dubna do 31. července: 7.30 – 19.30 hod.
Od 1. srpna – do 15. září: 8.00 – 18.00 hod.
Od 16. září do 31. října: 9.00 – 17.00 hod.

Platí pravidla silničního provozu! Dbejte omezení provozu z důvodu provádění prací v lese a na stavbách!

Děkujeme za Vaše pochopení!

Ferienregion Traunsee/Prázdninový region Traunsee - IG Forststraße Weissenegg/Lesní cesta Weissenegg - Österreichische Bundesforste/Rakouské státní lesy – Tourismusverband/Turistický svaz Almtal

Děkujeme za férovost!

Parkování
  • parkovací místa: 15
jiné zvláštní schopnosti

Pro horská kola a milovníky přírody

Trasa pro mountainbiky Almsee - Hochpfad - Offensee
Tourismusverband Traunsee-Almtal / Büro Almtal
Im Dorf 17
4645 Grünau im Almtal

telefon +43 7616 8268
E-Mail almtal@traunsee-almtal.at
web www.traunsee-almtal.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku