© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Fahrnau - Offensee

Kondice: střední
panoráma: jednotlivé výhledy

Úsek, kde se tlačí, štěrk, suť, Ulice

Tato trasa vede podél Rindbachu do světa hor na východ od Ebensee. Cyklisty neustále okouzlují soutěskovitá zúžení.  Myslivna Jagdhaus Fahrnau je nejvyšším bodem, pak cesta pokračuje k idylickému Offensee. Okresní cesta vede zpátky do Trauntalu.

Start: Rathausplatz v Ebensee - centrum - přes Langbathbach - za zatáčkou doleva přes řeku Traun - po 400 m doleva směr Rindbach - přes koleje - městskou částí Rindbach - směr Rindbachwasserfälle a Gassl-Tropfsteinhöhle - za obcí po lesnické cestě - za turistickým parkovištěm stoupání údolím s velkou zatáčkou u vodopádu (vyplatí se krátká odbočka pěšky k vodopádu) - dál po lesnické cestě - kolem odbočky k jeskyni Gassl-Tropfsteinhöhle (otevřeno o víkendech a svátcích, informace v turistickém středisku) - křižovatka: doleva přes most - nejprve vpravo a pak vlevo dvě krásné myslivny - směr Fahrnaustube (myslivna): trasa pokračuje lesem - mimo lesnickou cestu - dál po turistické cestě: pěšky - lesnická cesta v údolí: směr Offensee - Offenseestraße: doleva na parkoviště - kolem krásně položeného Offensee (v létě se vyplatí okoupat) - po asfaltové cestě zpět do Ebensee - místní část Lahnstein: doprava - pod rychlostní silnicí do Roithu, směr Ebensee - přes koleje - odbočka do Rindbachu: počáteční úsek cyklistické trasy.

další informace:
  • okružní cesta

detaily Mountainbike - horké kolo
  • jízdní technika, technika jízdy: střední

V březnu, příp. v říjnu od 9.00 do 17.00 hod.
V dubnu, příp. v září od 8:00 do 18:00 hod.
Od května do srpna od 7:00 do 19:00 hod.