Wanderung zum Hallstätterseeostufer

Kondice: střední
panoráma: skvělé panorama

Ulice, Turistická cesta

Vydejte se po krásných stezkách z centra Bad Goisernu u Hallstattského jezera na východní břeh Hallstattského jezera.

Nádherná túra mezi horami a jezerem

Začněte přímo u turistické kanceláře Bad Goisern. Odbočte vpravo po Kirchengasse a poté vlevo na dolní Marktstraße. Tu přejděte a zůstaňte asi 20 metrů na Kurparkstraße, než odbočíte vlevo na Gottlieb-Oberhauser-Straße.

Perndanner-Promenade vás pak zavede na Ramsaustraße. Odbočte doprava přes most Goisererbrücke a poté doleva po Hinlaufstraße. Po několika minutách chůze vede vlevo cesta dolů k řece Traun. Po této cestě se vydejte kolem elektrárny do ulice Görbstraße. Po několika metrech vás turistická stezka vpravo vedle železnice zavede do Stambachu a dále do Au. Přejděte silnici B166. Nyní budete míjet pekařství Maislinger a řeznictví Vieh Heli. Zde se vyplatí krátká přestávka na občerstvení.

Poté pokračujte několik metrů po ulici Arikoglstraße a pak odbočte vlevo na turistickou stezku "Übers Maneck". Na jejím konci dojdete na rozcestí. Po pravé straně dojdete k koupališti Untersee. Zde se doporučuje koupání v krásném Hallstattském jezeře, které v horkých letních dnech přináší vytoužené ochlazení.

Prohlídka však pokračuje po silnici směrem na Obersee - Ostuferwanderweg. Vychutnejte si výhled na jezero a pozorujte jemné vlnky třpytící se ve slunci. Několik míst k posezení přímo vybízí k posezení.

Po krátké době dorazíte k cíli této túry: šťastnému místu "s'Goiserer Seeplatzl " a Uferwirt Seeraunzn. Odpočinek na sluneční terase se zde rozhodně vyplatí.
Zpět se můžete vrátit stejnou cestou.

Chtěli byste ve své túře pokračovat? Po stezce Ostuferwanderweg byste se asi za 2 hodiny dostali do Obertraunu, přímo k jezírku.

Zažijte 360° panoramatickou prohlídku Bad Goisernu u Hallstattského jezera...

• Vhodné pro skupiny

E-Mail info@dachstein-salzkammergut.at
web dachstein.salzkammergut.at/

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram navštiv nás na Pinterest náš videokanál na Youtube Navštivte naši stránku na Wikipedii