© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Spaziergang zum Maneck mit Wanderung über den Arikogel

Kondice: střední
panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Asfalt, štěrk, suť

Vychutnejte si krásnou krajinu v Bad Goisernu u Hallstattského jezera na procházce z centra města k Arikogelu, na Maneck a zpět.

Objevte krásnou goiserskou krajinu na této přibližně 12 km dlouhé nenáročné procházce.

Procházku začněte u turistické kanceláře v Bad Goisern a odbočte doleva ke katolickému kostelu. Za kostelem vede cesta kolem Kulturcafe & Restaurant Maislinger přímo na náměstí Bad Goisern.
Přejděte náměstí a pokračujte vlevo vedle evangelického domova důchodců a pečovatelské služby k evangelickému kostelu.

Dále pokračujte po ulici Ramsaustraße, přejděte most Goisererbrücke a odbočte vlevo do ulice Hinlaufstraße. Po několika stech metrech začíná vlevo opět turistická stezka, která vede podél řeky Traun, kolem elektrárny a do obce Görb.

Za mostem v Görbu odbočte doprava na turistickou stezku. Po polní cestě Mühlau dojdete do obce Au. Zde můžete načerpat nové síly, když projdete kolem pekařství Maislinger a řeznictví Metzgerwirt Vieh Heli a poté půjdete několik metrů po ulici Arikogelstraße. Dávejte pozor na ukazatel vlevo: Arikogel hike.

Tato turistická trasa vás zavede na nejvyšší bod vaší túry. Udělejte si krátkou přestávku a pokochejte se výhledem, než budete pokračovat dál a dojdete na křižovatku silnic. Po několika minutách chůze dojdete po pravé straně k koupališti Unteresee. V horkých letních dnech se zde doporučuje koupání v Hallstattském jezeře.

Cesta však vede vlevo po Strandbadstraße, kolem "Ziaglstadl" (klubové budovy ledních lukostřelců, střelců a hudební skupiny Untersee) a pak doprava na Widdiglochweg. Zpět na silnici odbočte krátce doleva a pak opět doleva po "Weg übers Maneck".

Po dosažení ulice Erlenstraße pokračuje trasa vlevo k silnici B145 a po pěšině směrem na Bad Goisern až kousek za čerpací stanici Shell. Tam odbočte doprava na turistickou stezku. Ta po několika metrech ústí na lesní cestu "Volksbankweg", po které nyní půjdete poměrně dlouho, až dojdete k nákladní silnici Solbach. Pokračujte po turistické stezce na opačné straně, dokud nedojdete na Wiesenstraße a neodbočíte doprava do kopce.

Přejděte Stambach, odbočte vlevo do Stambachgraben a pokračujte k laserovému přechodu. Poté pokračujte po Lasernstraße doleva. "Vorsteher Feldweg" a "Gimbsenweg" vpravo vedou do ulice Josef-Putz-Straße. (Alternativně můžete jít také po Lasernstraße.) Za hotelem Gasthof Moserwirt odbočte vlevo a vraťte se do výchozího bodu.

Zažijte 360° panoramatickou prohlídku Bad Goisernu u Hallstattského jezera...

• Domácí zvířata povolena

E-Mail info@dachstein-salzkammergut.at
web www.dachstein-salzkammergut.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram navštiv nás na Pinterest náš videokanál na Youtube Navštivte naši stránku na Wikipedii