Waldluftbadeweg Hohensteg

• vhodné za každého počasí
  • vhodné pro rodiny

Kondice: lehký, -á, é
panoráma: některé výhledy / pár pohledů do budoucna

Turistická cesta, Ostatní

Koupání na lesním vzduchu v Tragweinu

Tragwein se nachází v kraji Aist-Naarn-Kuppenland. Krajina se vyznačuje silně strukturovanou horskou a pahorkatinnou krajinou s četnými vrcholky kopců a úzkými údolními úseky. V lesích se nacházejí skalní výchozy a zbytky původních kamenitých blokových luk. Weinsbergská žula dává krajině nerovnoměrný charakter s rychlými změnami mezi vrcholy kopců a údolími a má vysokou blokovou mocnost. Centrem krajinného organismu je Gruberberg (698 m) na severu.

Lesní stezka ke koupání v Hohenstegu

Okružní turistická stezka vede od vzdělávacího centra Greisinghof podél biblické zahrady a přes Himmelstiege k silnici B 124 Königswiesener-Bundesstraße. Tuto silnici přejděte a krátce před mostem Aist odbočte doprava do Waldaistu. Poté přejdete malý most a půjdete po nádherné lesní cestě podél Waldaistu. Cestou míjíme záchytný bod pro Scheiterschwemme, který slouží jako krytý dřevěný most.

Projdete kolem koupaliště Hohensteg, které je v létě za pěkného počasí ideální ke koupání. U mostu Waldaist vede luční cesta po levé straně potoka k soutoku řek Waldaist a Feldaist.

Na zpáteční cestě dojdete k nákladní silnici Hohensteg, po krátkém úseku odbočíte vpravo na lesní cestu. Tato část trasy se nazývá Fuchsgraben. Poté se dostanete na nákladní silnici Stranzberg, krátce se po ní vydáte a poté odbočíte doprava. Cesta vede k silnici B 124 Königswiesener-Bundesstraße, kterou přejdete. Nyní jděte chvíli po polní cestě Greisinghof. U hasičské zbrojnice Mistlberg se cesta větví doleva směrem na Greisinghof. Projdete kolem několika rybníků a poté odbočíte vpravo po lesní cestě zpět do Greisinghofu.

Lesní stezka ke koupání Hohensteg - waypointy

1. Greisinghof
2. Scheiterschwemme Waldaist
3. Soutok řek Feldaist a Waldaist
4. Liščí příkop
5. Stranzberg
6. Mistlberg

V případě zájmu o prohlídku s průvodcem kontaktujte naše kvalifikované instruktory lesního vzdušného koupání - více informací najdete zde.