MTB-Tour Hohe Dirn (von Losenstein)

• okružní cesta

Kondice: střední
panoráma: výlet snů

Asfalt, Cesta / stezka, štěrk, suť, Turistická cesta, Ostatní

Perfektní horská túra s dlouhým stoupáním ve stínu, po kterém budete odměněni nádherným výhledem a příjemnou atmosférou stylové horské chaty.
Zpočátku vede horská cyklotrasa po příjemné cyklostezce Ennstalradweg až k Wendbachkreuzung. Odsud vede údolím Wendbachtal 11,5 km stále nahoru, musíte překonat 780 výškových metrů, což odpovídá průměrnému stoupání cca 8 %. Ve Wendbachu je však několik úseků cesty, které jsou rozhodně strmější než 12 %. Na křižovatce odbočíte doleva směr Mösenr. Asi 3,3 km vede trasa s mírným stoupáním a klesáním. Za tabulí se zákazem jízdy začíná úsek tlačení kol po turistické cestě. Měli byste na chvilku odstavit kolo a podniknout pětiminutovou odbočku na vrchol Hohe Dirn. Vpravo vede turistická cesta k chatě Antona Schossera. Po zhruba 200 m se cesta dělí. S kolem je lepší zůstat vlevo a jet na chatu po cestě přes pastviny pod chatou Antona Schossera, protože turistická cesta vpravo je pro tlačení kol příliš strmá a úzká. Po půl kilometru už máte chatu na dohled. U parkoviště Dirnparkplatz konečně začíná zasloužený požitkový sjezd. Trasa je dlouhá 7 km a asfaltovaná.
výchozí bod: Rodinný hostinec Blasl v Losensteinu (vedle žel. stanice)

další informace:
  • okružní cesta
  • možnost ubytování

detaily Mountainbike - horké kolo
  • jízdní technika, technika jízdy: střední
dosažitelnost / příjezd

Autem:
Ze směru LINZ/WIEN/A1 : exit ENNS >směr STEYR. >asi 1 km po průjezdu obcí DIETACHDORF >odbočte doleva > jeďte podle značení ENNSTAL nebo WEYER.
Pojedete po několika kruhových objezdech kolem a přes Steyr.>Od Steyru po B115 do obce LOSENSTEIN

Ze směru GRAZ/STEIERMARK/WEYER: Přes Präbichel-Eisenerz-Hieflau-Altenmarkt a Weyer do obce LOSENSTEIN.
NEBO přes Liezen, Admont, St.Gallen, Altenmarkt a Weyer.
NEBO po dálnici A9 Pyhrnautobahn> hned za obcí KLAUS doprava na Grünburg > doprava na Ternberg a Losenstein.

Vlakem:
Trať Linz - Selzthal až na žel. stanici Losenstein

• Vhodné pro jednotlivce
  • Vhodné s přáteli
  • Vhodné ve dvou

MTB-Tour Hohe Dirn (von Losenstein)