Chmelová cyklotrasa

Kondice: střední
panoráma: výlet snů

Asfalt, Ostatní

Krásná cyklotúra vprázdninovém regionu Šumava , ideální pro rodiny s dětmi! 0 km  Start je v Neudorfu u bývalého GH Diendorfer. Na kole se vydejte jižním směrem až na křižovatku Unterkagerer 360 m a odbočte doprava na nákladní silnici Hehenberg. Hned poté neodbočujte na odbočku na Unterkagerer, ale pokračujte rovně a do kopce přes krátký úsek lesa.
Vesnická kulturní památka na památkovém statku Unterkagerer: čtyřboký statek s obytným křídlem ze 17. století, budova stáje z doby kolem roku 1800.
Trasa vede z kopce dolů do...

1,6 km Auberg. Zde na křižovatce odbočíte doprava na nákladní silnici Auberg. Nyní pojedete na kole z kopce kolem chmelnic až do...

3,8 km údolí řeky Große Mühl. Odbočíte vlevo. Cyklostezka je rovinatá a pokračuje rovně podél řeky.

6,5 km  Na křižovatce nejeďte do St.Peter/Auberg, ale rovně na nákladní silnici Bachmühle, podle směrovky na Rohrbach/Arnreit a stále podle cykloturistického značení č. 809.

6,8 km  Brzy přijedete k mostu vedoucímu přes řeku Große Mühl. Zde však pokračujete rovně na nákladní silnici Iglbach. Silnice nyní opouští tok řeky. Nyní pojedete na kole do kopce až do...

8,0 km Iglbach. Na dalším rozcestí odbočte doprava směrem k lomu. Na kopci před sebou uvidíte kostelík svaté Anny v Steinbruchu. Tento kostel byl postaven v letech 1509 až 1514. Kolem roku 1700 dostal kostelík nádherný barokní interiér. Dnes se v kostele konají četné koncerty.
Bergan vede silnice k...

9,6 km křižovatce. Zde pokračujte vlevo, pokud se nevydáte krátkou odbočkou ke kostelu. Od této chvíle jezděte na kole rovně, částečně z kopce. V dálce již uvidíte věž kostela svatého Petra. Minete chmelnice a hned poté odbočíte vlevo na...

11,5 km prioritní silnici směrem na Haslach. Krátce poté dojedete k...

12,7 km kostelu sv. Petra na Wimbergu. Ke kostelu nejezděte do kopce, ale odbočte vlevo směrem na Arnreit do ulice Aubergstraße. Minete sportovní areál a stavební dvůr a pojedete na kole z kopce podél nákladní silnice Wimmer do údolí (rybník vpravo). Cyklostezka vede do kopce přes most, vlevo a vpravo uvidíte chmelnice.

14,4 km  Na další odbočce neodbočujte na silniční silnice Hopfenau a Knoglmühle, ale pokračujte rovně. Na další křižovatce pokračujte rovně přes hřeben, nikoliv na sídlištní silnici Grünhäusl.

15,8 km  Po odbočce vpravo, ne na sídlištní silnici Mairhofer, a pokračujte z kopce do Hollerbergu. Pak opět do kopce.

16,1 km  Za obecním úřadem Auberg odbočte doprava směrem na Hollerberg na stejnojmennou nákladní silnici. Pokračujte rovně a neodbočujte na polní cestu Marbach až na další...

17,0 km křižovatka (Marterl, lavička). Zde pokračujte vlevo směrem na Maria Rast. Trasa vede prudce z kopce. V...

17,8 km údolní kotlina, před malým mostem odbočte doprava a na kole krátce prudce do kopce k farmě a kolem chmelnice. Krátce poté se vydejte po levé odbočce a brzy dojedete na...

19,2 km křižovatku s přednostní silnicí. Zde pokračujte vlevo na autobusovou zastávku Kasten.

19,5 km Vyplatí se výlet do školního muzea v Kastenu.
Zažijte tři místnosti ve školní atmosféře z roku 1900!
Nyní pokračujte rovně směrem na Haslach. Smyčka se uzavírá na křižovatce Unterkagerer a k ní je to jen pár metrů...

21 km výchozí bod Neudorf.

Vyžádejte si naši cyklomapu za 3,00 EUR!

S bezplatnou aplikací outdooractive můžete trasu sledovat pomocí navigace.
výchozí bod: Neudorf.

dosažitelnost / příjezd

Autem:
z Lince – po B127 na Rohrbach – Haslach
z Pasova – hraniční přechod Breitenberg – Klaffer – Ulrichsberg – Aigen – Haslach
z Čech – hraniční přechod Zadni Zvonkova/Schöneben – Ulrichsberg – Aigen-Schlägl - Haslach

Chmelová cyklotrasa

E-Mail info@boehmerwald.at
web www.boehmerwald.at/

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku navštiv nás na Instagram náš videokanál na Youtube