© Foto Oberösterreich Tourismus GmbH/Robert Maybach: Schneeschuwandern im Mühlviertel in der Nähe von Bad Zell.

Seenradrundweg

• domácí zvířata povolena
  • vhodné za každého počasí
  • vhodné pro rodiny
  • vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • okružní cesta

Kondice: střední
panoráma: skvělé panorama

Asfalt

Jezerní cyklostezka Doporučená sezóna: od dubna do října, s krásným výhledem

0,0 km Gasthof Luger (dobíjecí stanice pro elektrokola ) : Odtud začíná naše cyklotrasa. Ta vás nejprve zavede 1,5 km po dunajské cyklostezce k Rannamühle. Nyní vás čekají 2 km do kopce o 300 metrů výš, kde dojedete do Dorfu.

3,5 km Dorf : Asi po 400 m odbočte doleva na Pühret (farní kostel stojí za návštěvu) a pokračujte po nákladní silnici na Groß- a Kleinmollsberg až do Haitzendorfu (těsně před Großmollsbergem je možná odbočka na Donaublick Penzenstein).

10 km Haitzendorf : Po cca 150 m nalezneme vlevo "47er-Grenzstein". Zde na krátkou vzdálenost opustíme zpevněnou cestu a překročíme německou hranici směrem na Gottsdorf.

13,5 km Gottsdorf : Zde odbočíme za cedulí obce doprava a pojedeme po hlavní silnici mírně do kopce směrem na Linden. Zůstaneme na hlavní silnici, mineme Linden a již vidíme statek Ornatsöd. Po dalších 2 km míjíme po levé straně farmy v Glotzingu. Tam dojedeme na kole ke koupacímu jezeru Ranna.

19,0 km Ranna Badesee : Hned na začátku Ranna Badesee sjedeme ze silnice doprava a po štěrkové cestě se vydáme k přehradní zdi. Od mostu odbočíme doprava přes krátký úsek lesa a odtud po hlavní silnici do Oberkappelu.
Zde si můžeme udělat odbočku k přírodní rezervaci v údolí Ranna, ke Kneippově fitness stezce a k přehradní zdi nad vodní nádrží Ranna (není zahrnuto v plánování trasy).
Pokračujeme na rozcestí Oberkappel, kde odbočíme doprava směrem na Neustift.

25 km : Po polní cestě dojedeme na kole až na rozcestí v Neustiftu (značka obce, výchozí bod Donausteig), kde odbočíme doprava. Poté jedeme po silnici až krátce před konec obce. Před parkovištěm u čerpací stanice OMV odbočíme vlevo po silnici, vrátíme se lesem do Hainzendorfu a pokračujeme zpět směrem na Pühret.

28 km : V Pühretu odbočíme za GH Weiss doprava a kolem hřbitova se vydáme na kole směrem k lesu. Vyjedeme na širokou lesní cestu a držíme se vlevo. Je možná zajížďka na Donaublick "Pühretstein ". Asi po 500 metrech jsme přejeli les a přijeli na zpevněnou polní cestu, která nás vede zpět směrem na Dort. (Alternativa: asfaltová cesta souběžná s polní cestou).

30 km : Na konci polní cesty si můžeme udělat odbočku k "Arme Sünder Kapelle " a "Galgen", která se nachází na Donausteig. Poté se opět dostaneme na polní cestu, kde odbočíme doprava. Klikatá silnice nás zavede kolem odpočívadla Donausteig "Bastei" naproti hradu Rannariedl a dolů k Dunaji.

40 km : Na dolním konci u mlýna Rannamühle odbočíme doprava a vydáme se směrem k výchozímu bodu u GH Luger/Kramesau.

Výchozí bod trasy

Mlýn Rannamühle
Nabíjecí stanice pro elektrokola na trase:

Penzion Luger (Gasthof-Pension Luger)
Kramesau 4

• možnost ubytování
  • možnost zajistit stravu

detaily Mountainbike - horké kolo
  • jízdní technika, technika jízdy: střední
  • Vhodné za každého počasí
  • Vhodné pro skupiny
  • Vhodné pro školní třídy
  • Vhodné pro děti (v libovolném věku)
  • Domácí zvířata povolena

E-Mail info@urlaub-neustift.at
web www.urlaub-neustift.at

Navštivte nás také na

navštiv naši fanouškovskou stránku na Facebooku